Mz-per-x

Mz-per-x

Üdvözlünk a blog.hu-n!

2018. január 27. - adg

Ez az első bejegyzés, amit automatikusan hoztunk létre. Vázlatban van, így csak a blogod tagjai láthatják. Próbáld meg átszerkeszteni, ha sikerült akár törölheted is és kezdődhet a blogolás.

Kérdéseket és észrevételeidet a support@blog.hu címre tudod elküldeni. Jó blogolást!

A blog.hu csapata

A bejegyzés trackback címe:

https://mz-per-x.blog.hu/api/trackback/id/tr3913607217

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

2019.09.28. 13:56:19

Elsőre ilyen piszok jó posztot összehozni......ezt nehéz lesz felülmúlni.

adg 2019.09.28. 14:08:57

@Quercus erdész: beleadtam mindent, es idotallo poszt lett. Mar majd’ ket eves!

adg 2019.09.28. 16:39:01

@Quercus erdész: nem erositem meg. Elotte is kommenteltel ott. Te nem riasztasz el sehonnan. Engem legalabbis. Akikkel joban voltam, azokat lehet, hogy jobban. Idonkent lezarulnak korszakok, megun az enber ezt azt, ellaposodott kicsit, elmentek paran, mittudomen. Hara is alig jarok, mint lathatod. Munka, csalad, kolykok nonek, meg meg is untam kicsit. Sokkal kevesebbet logok blogokon, mint azelott. Neha benezek, de alig irok, ma is csak trollkodni mentem, ertelmes beszedet nem ott kezdemenyez az enber.
Hogy a sakti mit gondol, az amugy mit szamit? Ugy se gondol az semmit, ugy olvassa a velemenyet valahol.

adg 2020.05.02. 03:20:17

@Quercus Maximus: sanyinak nem kell valasz, eleve tudja, mi van. En csak kerdeseket tettem fel neki, hogy en is tudjam. Aztan elismerte, hogy hulye valaszokat ad. Hat ez van. De Moncsi baratnoddel azert jol megbeszeltunk valamit, csak sajnos eltunt valasz nelkul a vegen. De hat o el ott, o tudja jobban, nincs mit tenni.
süti beállítások módosítása